18 Aralık 2012 Salı

Ben Geldiiiiiimmmm :)


Haftaya ancak salı günü başlayabiliyorum :)) Pazartesi günleri hafta sonunun yorgunluğundan silkinmekle geçiyor.Bu aralar hem hayatım yoğun malum hemde düşünce dünyam çooooookkk haraketli...Hayallerim var 2013 için...

Cafe Papatya reele dönüşsün istiyorum...Araştırıyorum okuyorum ve planlıyorum :) Özel sektörün sanırım en kötü zamanlarına denk geldi benim iş yaşantım bu sebepten olsa gerek bir türlü mutlu olamıyorum çalıştığım yerlerde.Karakterime uygun sevdiğim işi yapamıyor oluşumun etkisi de yadsınamaz tabii ki.Yıllar önce tatile gitmeyi çok istemiş ve aylar öncesinden şu zamana kadar mutlaka yapmalıyım diye yazmıştım.Ve o zamana kadar tatilimi yapmıştım =) basit görünebilir ama benim kendi imkanlarımla yaptığım ilk tatilim di =))

Anlayacağınız dostlarım gerçekten isteyip odaklanınca oluyor diye düşünüyorum.Ben kendimi hazırlayayım da  yinede olmazsa nasip değil demek ki diyeceğim.Bu 2. denemem Rabbim hayırlıysa açsın yolumu kaldırsın engellerimi...

Haftasonu güzeldi ama fotoğraflayamadım :(( fotoğraflamaya alışsam iyi olacak güzel bir makine almak istiyorum.Bir sürü şey istiyorum =)

Herkese huzur dolu sağlıklı bir hafta diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder