20 Eylül 2012 Perşembe

İşsizliğimin 19.günü


    Sıkıcı çok sıkıcı.Elimden geldiği kadar oyalanıyorum bir şeylerle vakit geçiyor.Ama ben kendimi tavan arasına atılmış işe yaramaz zavallı bir masa gibi hissediyorum :(  Biri gelse boyasa beni güzelleştirse yeniden kullanılır hale getirse olmaz mı ? :) 

Mutfak işlerine el atsam hop mis mis tatlılar bu sefer tüm aile hatta komşular kilo aldığı için beni suçluyor hayır arada bende mağdur olmasam sorun değilde en çok ben meyilliyim kilo almaya :)) Bu yüzden bu kumaşlara sarışım.Kitapta okuyamıyorum bu ara ben konsantre olamıyorum :( En büyük hobim kitap okumak ama öyle boş vakitlerde okurum gibi değil benimki onun için uykumdan fedakarlık yaparım otobüste giderken ayakta okurum öyle fena :) Lakin maddi anlamda önümü göremeyince ilk önce zevklerimden vazgeçiyorum olmasa da oluyor tabii bazı şeyler (inşaallah bu süreç kısa olur)

Böyle işte verimsiz vakitler geçiriyorum.Rabbim tüm iş arayanlara en kısa zamanda huzurla çalışabilecekleri işler nasip etsin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder